Felanmälningar

Felanmälningar

Vid all felanmälan ska även styrelsen informeras på mail till styrelsen.hojden2@gmail.com

Felanmälan hiss

Felanmälan av hiss görs till styrelsen på mejl styrelsen.hojden2@gmail.com.

Vid akuta fall kan I.T.K. 08-564 350 10 kontaktas dygnet runt. Uppge alltid ditt namn och lägenhetsnummer vid felanmälan. Vid felanmälan direkt till I.T.K ska även styrelsen informerad genom e-ost till styrelsen.hojden2@gmail.com.

Felanmälan fastighet

Cemi utför den tekniska förvaltningen i vår förening. Om du upptäcker något fel i fastigheten når du Cemis felanmälan bäst genom att fylla i formuläret på deras hemsida, se länk nedan. Det går också bra att kontakta Cemis kundtjänst enligt nedan. Uppge alltid ditt namn och lägenhetsnummer vid felanmälan. Anmälningar som rör områden som faller inom den boendes ansvarsområden bekostas av den boende själv.

Kontaktvägar till kundtjänst:

http://www.cemi.se/felanmalan/

0774-400 990 måndag – fredag kl 7.00-16.00

Dygnet runt jour

Jour ska endast kontaktas vid akuta fel som innebär fara för person eller byggnad. Krävs det att någon utryckning av jourpersonal meddela styrelsen att du behövt använda denna åtgärd och varför.

Jour – akuta åtgärder kväll och helg 08-18 70 00

Felanmälan gemensamma utrymmen

Om Ni upptäcker fel i gemensamma utrymmen som trapphus, tvättstuga eller utomhus anmäls det till styrelsen på mejl styrelsen.hojden2@gmail.com.